ایران برای تمام احتمالات برجام آمادگی کامل دارد
کد خبر: 3681275
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

ایران برای تمام احتمالات برجام آمادگی کامل دارد

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ایران برای تمام احتمالات آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: هدف دشمنان تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران است، زیرا با یک دقت می‌توان فهمید که چرا نهادهای اصلی ایران مورد آماج حمله قرار دارد زیرا تضعیف یک نظام با ارکان‌هایش ممکن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه ایران برای تمام احتمالات آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: هدف دشمنان تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران است، زیرا با یک دقت می‌توان فهمید که چرا نهادهای اصلی ایران مورد آماج حمله قرار دارد زیرا تضعیف یک نظام با ارکان‌هایش ممکن می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضعیف کند ولی مطمئن باشید هر چقدر فشار علیه ارکان نظام مقدس زیاد بیشتر شود، به منزله حرکت در راه صحیح این ارکن‌ها بوده است.

خطیب نماز جمعه تبریز تاکید کرد: ملت ایران از ۴۰ سال پیش راه خود را انتخاب کرده و در طول این سال‌ها با قدرت و نثار جان و مال به آن پایبند بوده‌اند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه مرجع پایبندی یا عدم پایبندی نظام جمهوری اسلامی به مسئله برجام مربوط به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و آمریکا نمی‌تواند در این خصوص نظر دهد، گفت: دبیر کل این آژانس به طور رسمی پایبندی نظام جمهوری اسلامی را به این مسئله اعلام کرد بنابراین ادعاهای نامتعارف رئیس جمهور آمریکا و همدستانش از نظر حقوقی ارزشی ندارد.

امام جمعه تبریز، در ادامه با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری در خصوص تجمعات اخیر و در دیدار با مردم قم ضمن اشاره به سالروز قیام تاریخی مردم قم در سال ۵۶، تصریح کرد: در این دیدار تمامی تفسیرها در مورد فتنه‌ها و آشوب‌ها از سوی مقام معظم رهبری انجام شد و ایشان تاکید کردند که میان مطالبات واقعی و صادقانه ی مردم با اعتراضات آشوب گرانه، تفاوت در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما نباید فراموش کنیم که هر چقدر نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند، دشمنان این نظام نیز افزایش می‌یابد و امروزه رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان، بصیرت و ولایت مداری و وحدت آحاد مردم است.

وی با تاکید بر اینکه کارآمدی نقش مردم و اهمیت آن در پیدایش انقلاب و استمرار آن نباید فراموش شود، اظهار کرد: نباید نقش مردم در توسعه سیاسی و تحکیم مردم سالاری دینی فراموش شود، چرا که حضور حماسی مردم، تضمین تداوم انقلاب و مهار تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است و امروزه آن چیزی که متزلزل می شود جایگاه و‌مقام آمریکا است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با اشاره به تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم گفت: ایشان هزاران بار از مردم تشکر کرده‌اند و هزاران بار از مردم آذربایجان تشکر کرده‌اند، من نیز با افتخار می‌گویم که مردم آذربایجان سربلندمان کردید، خدا سربلندتان کند.

captcha