همبستگی ملت توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند
کد خبر: 3681300
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۲
رنجبرماهانی:

همبستگی ملت توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه ریگان گفت: فتنه آمریکایی 96 یک درس برای ملت ایران دارد و اینکه همبستگی و یکپارچگی ملت توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: ملت ایران با دست خالی شاه را از مملکت بیرون کردند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند یعنی آمریکا در این مملکت هیچ کاره است.
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران باید کاری را انجام دهند که تفکر شاهانه نیز از این مملکت رخت بردارد، عده‌ای هنوز زندگی اشرافی دارند و به فکر فقرا و بیچاره‌ها نیستند و این تفکر شاهانه است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی با اشاره به اینکه ما اغتشاشات و فتنه‌ها را محکوم می‌کنیم، بیان کرد: اما در این هیاهو صدای مردم نباید خفه شود، صدای مردم را مسئولان باید بشنوند، کسی که خانه و ماشین میلیونی دارد، درد مستاجر و جوان بیکار و کارگر را درک نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه دولت به اعتراضات به حق و مطالبات به جای قشر ضعیف برنامه‌ریزی و بر طبق آن باید عمل کند، اظهارکرد: سکوت مردم در گوشه و کنار به خاطر نجابت و حرمت نگهداشتن خون مطهر شهدا، ولایت و سوءاستفاده نکردن دشمنان است، نه اینکه مردم مشکل نداشته باشند.
امام جمعه ریگان عنوان کرد: سازمان جاسوسی امریکا واسرائیل وال سعود ازاین اغتشاش ها ابراز خوشحالی نمودند ومحرک اختشاش گرها همین افراد بودند
حجت‌الاسلام رنجبر ماهانی افزود: امروز اگر آل‌سعود توانایی دارد و می‌خواهد ناآرامی‌های ایران را ساکت کند، دعواهای خانوادگی میان شاهان سعودی سرقدرت را باید حل کند.
وی افزود: اگر آمریکایی‌ها نگران ایران هستند، بروند بی‌عدالتی‌هایی که در دستگاه قضایی آمریکا و نژادپرستی پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان را آرام و جبران کنند.
امام جمعه ریگان بیان کرد: فتنه آمریکایی 96 یک درس برای ملت ایران دارد و اینکه همبستگی و یکپارچگی ملت توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مردم به صحنه آمدند و سنگ تمام گذاشتند، اظهارکرد: هر جا نظام ما به مردم نیاز داشته است، مردم قدرشناس به صحنه آمدند، اکنون نوبت مئولان و دولتمردان ماست که به صحنه کارزار بیایند و مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند.
امام جمعه ریگان بیان کرد: سیاستمداران مست قدرت و سلطه‌طلبان مریکا هیچگاه دست از خصلت فرعونی و ظلم بر ملت‌ها بر نمی‌دارند، اما با هوشیاری مردم بصیر ایران تیر آمریکا بر سنگ خورد.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان

captcha