مردم توطئه‌های دشمن را خنثی کردند
کد خبر: 3681301
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۴

مردم توطئه‌های دشمن را خنثی کردند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت فاریاب گفت: دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه در تلاش هستند و مردم باید مراقب باشند، همان طور که بارها مردم به میدان آمدند و بارها توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام یوسف لطفی، امام جمعه موقت فاریاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل گفت: در دی ماه 1358 حضرت امام
خمینی(ره) دستور تشکیل شورای عالی فرهنگی را دادند و بزرگانی چون شهید مرتضی مطهری، شهید بهشتی و دیگر بزرگان و دانشمندان و علمای اسلام در این شورا عضویت داشتند.
وی افزود: در حوادث گذشته عده‌ای به دلیل مسائل اقتصادی به خیابان آمده بودند و عده‌ای در داخل با دشمن هماهنگ شدند و آشوب به پا کردند.
لطفی بیان کرد: دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه در تلاش هستند و مردم باید مراقب باشند، همان طور که بارها مردم به میدان آمدند و بارها توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
امام جمعه موقت فاریاب اظهارکرد: آمریکا و هم‌پیمانانش چهل سال است که برای نابودی نظام اسلامی در ایران تلاش کرده‌اند، اما با آمدن مردم در میدان تاکنون نتوانسته‌اند به این هدف خود برسند.
وی از مسئولان خواست برای خدمت به مردم روحیه انقلابی و عزم جهادی داشته باشند و از نیروهای انتظامی و امنیتی در کنترل اغتششات اخیر تقدیر کرد.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان

captcha