پیکر شهید مدافع حرم در سمنان تشییع شد
کد خبر: 3681331
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

پیکر شهید مدافع حرم در سمنان تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر شهید مدافع حرم «علی محمد محمدی »از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در میان حزن و اندوه اقشار مختلف ، متدین و حق شناس مردم سمنان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، پیکر شهید «علی محمد محمدی »(22دی) با حضور قشر کثیری از مردم همیشه در صحنه و عاشق شهادت سمنان،آیت الله شاهچراغی نماينده ولي فقيه در استان، چاووشی استاندار سمنان،نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و شهدای مدافع حرم استان تشییع وبه خاک سپرده شد.

 آیین تشییع از مسجد تاریخی امام و وعده گاه نمازجمعه سمنان آغاز و تا گلزار شهداي سمنان در امامزاد یحیی(علیه السلام) سمنان بر فراز دست مردم ولایی سمنان برگزار شد.

 شهرستان سمنان امروز حال و هوایی دیگر داشت، عطر دل انگیز شهادت یکبار دیگر با حضور پرشور مردم متدین سمنان در هم آمیخت تا شاهد خلق صحنه ای زیبا و در عین حال ربانی از عشق مخلوق به خالق، عشق یک مرد به اسلام و عشق یک ملت به شهدا باشیم.

بار دیگر تیپ فاطمیون با افتخار قربانی دیگری را به پیشگاه اهل بیت(علیه السلام) و حضرت زینب(سلام الله علیها) تقدیم کردند وشمار زيادي از خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان و آزادگان، مسئولان و اقشار مختلف مردم با حضور در اين مراسم، با آرمان‌هاي والاي شهداي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و شهيدان مدافع حرم اهل‌بيت عصمت و طهارت (علیه السلام) ميثاق دوباره بستند.

 حضور اقشار مختلف مردم وبویژه جوانان منطقه در این مراسم نشان داد که آینده سازان ایران اسلامی دلبستگی عمیقی را با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیه السلام) برقرار کرده و اجازه موفقیت دشمن را نمی دهند.

 مردم دیار قومس روز 21 دی ساعت ۱۵ عصردر محل گلزار شهدای گمنام کوشک امام رضا (علیه السلام)برای استقبال از پیکر شهید مدافع حرم علی محمد محمدی گرد هم آمدند وهمچنین مراسم وداع با این شهید والا مقام همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء شامگاه 21 دی در مکان گلزار شهدای امامزاده یحیی بن موسی (علیه السلام) سمنان برگزار شد.

 همچنین مراسم سوم و هفت،این شهید گران قدر روزدوشنبه ۲۵ دی ساعت ۱۵عصر در مسجد امام موسی کاظم(علیه السلام) مهمانشهر سمنان برگزار می شود.

علی محمد محمدی از جوانان برومند تیپ فاطمیون در راستای وظیفه دینی دفاع از اسلام به جنگ علیه تکفیری ها شتافت و در راه اسلام با تقدیم جان پاک خود به مقام والای شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری شبستان

captcha