برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر اردبیل در بقاع متبرکه
کد خبر: 3681333
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر اردبیل در بقاع متبرکه

گروه اجتماعی: مسئول امور فرهنگی اداره کل اقاف و امور خیریه استان اردبیل، با بیان اینکه چون دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه است سعی داریم برنامه های ملی و مذهبی را در کنار هم و در بقاع متبرکه برگزار نماییم.

نوید محمدنیا، مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در دهه فجر امسال خبرداد و افزود: به مناسبت دهه فجر امسال در بیش از هشت امامزاده برنامه های ملی برگزار می شود. با توجه به اینکه دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه است سعی داریم برنامه های ملی و مذهبی را درکنار هم برگزار نماییم.
وی از برگزاری عکس، نمایشگاه و مسابقه فرهنگی در امامزاده ها و همچنین سخنرانی ها در این ایام خبر داد و افزود: سعی داریم کسانی که در این ایام برای زیارت به امامزاده ها می آیند با برگزاری نمایشگاه و سخنرانی ها مفاهیم انقلابی را به زائرین به نمایش بگذاریم.
مسئول امور فرهنگی اداره کل اقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری مراسم ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و افزود: این اداره همزمان با سالگرد مرحوم شیخ علی خان درگاه پور، خیر معروف اردبیلی که 80 سال قبل اموال خود را وقف کرده بود برنامه ویژه برگزار خواهد کرد.
وی گفت: شب ورود حضرت امام خمینی(ره) که همزمان با سالگرد مرحوم درگاه پور است برنامه هایی از جمله سخنرانی و اجرای سرودهای انقلابی به وصیت مرحوم درگاه پور در این روز برگزار می شود.

captcha