سطح‌بندی و برگزاری 4 دوره آموزش مداحی توسط آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3681413
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

سطح‌بندی و برگزاری 4 دوره آموزش مداحی توسط آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه: آستان حضرت عبدالعظیم(ع) دوره آموزش مداحی ویژه آقایان را در سه سطح نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ثبت‌نام کلاس آموزش مداحی در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز شده است. این دوره آموزشی برای گروه‌های سنی 12 سال به بالا شامل نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان به صورت مجزا تشکیل می‌شود و هزینه آن 150 هزار تومان برای هر دوره است.

پس از ثبت‌نام، تمامی شرکت کنندگان برای انجام تست مداحی و تعیین سطح  دعوت می‌شوند. در صورتی که فردی در خصوص مداحی مبتدی باشد سه دوره سه ماهه و یک دوره دو ماهه را طی خواهدکرد و در پایان دوره نیز گواهینامه معتبر با تأیید خانه مداحان اهل بیت(ع) به شرکت گنندگان موفق اهدا می‌شود.

برای ثبت‌نام در این دوره با همراه داشتن دو قطعه عکس، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی می‌توانید به اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی واقع در صحن مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید.

لازم به ذکر است، این دوره به همت اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و با همکاری خانه مداحان اهل بیت (ع) در این آستان برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 51225571 و 51225582 تماس حاصل کنند.  

captcha