30 دی آخرین مهلت ارسال مقاله به سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی
کد خبر: 3681447
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

30 دی آخرین مهلت ارسال مقاله به سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی

گروه اجتماعی: دبیر علمی سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی گفت: پژوهشگران، اساتید، دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی تا 30 دی فرصت دارند مقالات خود را به سومین دوره همایش سراسری تبیین حقوق شهروندی ارسال کنند.

امین رستم زاده دبیر علمی سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: مهلت ارسال مقاله به سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی تا 30 دی 96 تمدید شده بود که این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود:این همایش به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، با حمایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ( ISC ) و مشارکت سیویلیکا، دانشگاه ارومیه، دانشگاه الزهرا، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، دانشگاه آزاد ارومیه، دانشگاه علمی کاربردی، استانداری آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه، دادگستری آذربایجان غربی و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ( SID ) برگزار می گردد.

رستم زاده تصریح کرد:محورهای این دوره از همایش در 8 موضوع تخصصی شامل حقوق شهروندی، دانشجو و دانشگاه، حقوق شهروندی و فضای مجازی، حقوق شهروندی و دادرسی عادلانه، حقوق شهروندی و علوم انسانی واجتماعی، حقوق شهروندی، مدیریت اقتصاد و کسب و کار، حقوق شهروندی، دین، قرآن و آموزه های اسلامی، محور حقوق شهروندی در آیینه سایر رشته های دانشگاهی، تجلی حقوق مردم در منشور حقوق شهروندی و محور ویژه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در آیینه حقوق شهروندی می باشد.

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت:کمیته اصلی و علمی وداوری همایش از اساتید مجرب و علمی دانشگاه های تهران، علم وفرهنگ، دانشگاههای سراسری ارومیه، دانشگاه الزهرا و آزاد و پیام نور، علمی کاربردی استان و ... تشکیل شده است.

رستم زاده افزود:این همایش در 2 بخش ویژه دانشجویان و اساتید و پژوهشگران پذیرای مقالات در محورهای همایش خواهد بود.

دبیر علمی سومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی گفت: پژوهشگران، اساتید ودانشجویان تا 30 دی ماه سالجاری فرصت دارند تا اصل مقالات خود را در قالب محورهای همایش به دبیرخانه همایش و در فرمت اعلامی که در آدرس اینترنتی conf.isc.gov.ir/7cc پایگاه استنادی علوم جهان اسلام موجود می باشد ارسال کنند.

وی گفت:اولین و دومین دوره همایش با حضور پروفسور هاشمی و عرفانی از اساتید برجسته حقوق کشور و پدر علم حقوق عمومی کشور و صاحبنظران بین المللی این عرصه بودند با موفقیت به اتمام رسید و تمامی مقالات در پایگاههای اصلی علمی کشور و وزارت علوم از جمله جهان اسلام ( ISC ) و SID و سیویلیکا نمایه شده است و مقالات منتخب این دوره نیز در پایگاههای مذکور نمایه خواهد شد.

رستم زاده اظهار کرد:با عنایت به کد مجوز اخذ شده از پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) برای سومین دوره همایش مقالات منتخب داوری شده این دوره نیز همانند دوره های قبل در این پایگاه نمایه خواهد شد که یکی از شروط اصلی وزارت علوم برای اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت تعلق امتیاز مقالات علمی پژوهشی همایش‌های ملی مطابق آیین نامه وزارت قلمداد می‌شود .

لازم به ذکر است این همایش بصورت رایگان می باشد و تمامی اساتید و دانشجویان رشته های علوم فنی و مهندسی، کامپیوتر، عمران و معماری، شهرسازی، مدیریت، اقتصاد، حسابداری، علوم انسانی و حقوق، علوم پایه و سایر رشته ها می توانند بصورت بین رشته ای در رابطه با حقوق شهروندی و تمامی رشته های فوق مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

گفتنی است تاییدیه دریافت مقالات به پژوهشگرانی که مقالات خود را ارسال کرده اند تا 30 دی ماه ماه از طریق ایمیل اعلام خواهد شد و لذا پژوهشگرانی که تا مورخه فوق تاییدیه دریافت نکرده باشند جهت پیگیری وضعیت مقاله خود با دبیرخانه همایش به شماره 33444070-044 تماس حاصل نمایند.

captcha