دولت‌مردان با پاسخگویی به موقع قدردان مهربانی‌های مردم باشند
کد خبر: 3681457
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
امام جمعه موقت رشت:

دولت‌مردان با پاسخگویی به موقع قدردان مهربانی‌های مردم باشند

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به برخی مطالبات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم و خواسته‌های به حق آنان، گفت: دولت‌مردان می‌توانند با پاسخگویی به موقع به خواسته‌های مردم و رفع مشکلات جامعه محبت‌ها و مهربانی‌های ملت شریف ایران را قدردان باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی، امام جمعه موقت رشت، 22 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهیدان با نثار خون خود سربلندی و افتخار را برای کشور و نظام به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به دین و تعهد همگان به‌ویژه مسئولان به خون پاک شهدا، افزود: امروز همه ما برابر شهدا مسئول هستیم و باید با ناظر دانستن روح شهدا بر اعمال و کردارمان پاسخگوی اقدامات خود باشیم.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اغتشاشات اخیر و حضور پررنگ مردم در پاسخ به سوءاستفاده‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان و ایادی آنها، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه بار دیگر با بصیرت و ولایت‌مداری خود، ناکارآمدی توطئه‌ها و حربه‌های نفوذ و سلطه دشمن را برابر ملت سرافراز ایران به رخ کشیدند.

صدیق‌عربانی با تأکید بر دشمنی آمریکا، صهیونیست و هم پالکی‌های آنها با اصل و اساس نظام اسلامی ایران، عنوان کرد: اینان با تکیه بر مزدورپروری که خودشان هم بر آن اذعان دارند، هرگز نتوانستند مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی را از صحنه خارج کنند و نه فقط در کشور ما بلکه در منطقه هم دیگر کسی برای آنها تره خرد نخواهد کرد.

وی به برخی مطالبات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم و خواسته‌های به حق آنان نیز اشاره کرد و گفت: دولت‌مردان می‌توانند با پاسخگویی به موقع به خواسته‌های مردم و رفع مشکلات جامعه محبت‌ها و مهربانی‌های ملت شریف ایران را قدردان باشند.

فرهاد زمانی 

captcha