پیام تسلیت بنیاد بین‌المللی غدیر به مناسبت درگذشت همسر آیت‌الله خزعلی
کد خبر: 3681470
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

پیام تسلیت بنیاد بین‌المللی غدیر به مناسبت درگذشت همسر آیت‌الله خزعلی

گروه جامعه: بنیاد بین‌المللی غدیر درگذشت همسر آیت‌الله خزعلی (دبیر کل فقید بنیاد بین المللی غدیر) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بنیاد بین‌الملی غدیر درگذشت مرحومه طاهره کلباسی همسر مرحوم آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.

در این متن تسلیت آمده است: مرحومه طاهره کلباسی، فرزند حجه الاسلام والمسلمین شیخ محمود کلباسی بود که ۹ فرزند حاصل ازدواج وی با مرحوم آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی رحمه الله علیه بود. شهید عالی‌قدرحسین خزعلی یکی از فرزندان وی بود که اردیبهشت ماه سال ۵۷ در جریان تظاهرات مردمی ضد رژیم منحوس پهلوی به ضرب گلوله به شهادت رسید .

گفتنی است این بانوی بزرگوار با همسر گرامی خود عهد کردند تا هرگز برای شهادت فرزندشان حسین اشکی نریزند و فقط به یاد شهدای کربلا گریان باشند.

این بانوی مکرمه و فداکار تمام عمر خود را دوشادوش فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله خزعلی (رضوان الله علیه) در دوران مبارزه و قبل از انقلاب اسلامی و دوران تبعید و زندان آن عالم وارسته و پس از آن همواره با متانت و وقار، همۀ سختیهای زندگی آن دوران مبارزه را تحمل کردند و بعد از آن نیز در دوران تصدی مسئولیت‌های خطیری که همسرش به عهده داشت همیشه همگام و هم صدا با آن عالم ولایتمدار خدمات ارزنده ای را به این نظام و انقلاب ارزانی داشته‌اند.

بدین وسیله بنیاد بین‌المللی غدیر نیز درگذشت این بانوی فداکار را به امت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان، فرزندان آن مرحومه و کلیه بازماندگان آن فقیدۀ سعیده تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده وامیدواریم خداوند باریتعالی روحش را با حضرت صدیقۀ طاهره محشور نموده و بر سر سفرۀ کرم مولای متقیان علی ابن ابیطالب علیه السلام مهمانش گرداند.  

حضور باشکوه و ارزشمند شما ملت شهید پرور در مراسم تشیع، خاکسپاری و مراسم روز سوم و هفتم آن فقیدۀ سعیده باعث تسلی خاطر فرزندان و بستگان و بازماندگان آن مرحومه خواهدشد.

 

captcha