هفدهمین نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3681512
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کارگران خبر داد:

هفدهمین نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفدهمین جلسه شورای هماهنگی، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان خبر داد.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این جلسه روز دوشنبه 25 دی‌ماه جاری ساعت 15:30 در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جلسه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می‌شود، افزود: نمایندگانی از استانداری، سازمان برنامه‌ و بودجه، سپاه و دستگاه‌های فرهنگی و تعدادی از مدیران نهادها و مؤسسات قرآنی استان در این جلسه حضور دارند.
کارگران تصریح کرد: بررسی مصوبات جلسه گذشته و ارائه اخبار قرآنی استان، ارائه گزارش دبیرخانه هفته قرآن و عترت استان، ارائه جزئیات برگزاری دوره تربیت‌مربی قرآنی کودکان توسط ریاست جهاد دانشگاهی استان، ارائه گزارش فعالیت‌های قرآنی اداره امور قرآنی استان و تبیین برنامه‌های قرآنی دهه فجر سال جاری و ارائه گزارش برگزاری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه چهار دستور کار این جلسه است.

captcha