ویژگی‌های یک مربی خوب
کد خبر: 3681534
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

ویژگی‌های یک مربی خوب

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم عنوان کرد: یک شخص زمانی می‌تواند مربی خوبی برای کودکان باشد که از تمام جهات کامل باشد زیرا گفتار، کردار و اندیشه یک مربی تأثیر بسیار زیادی بر کودک گذاشته و به نوعی کودک، مربی را الگویی برای خود قرار می‌دهد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی تولائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم عنوان کرد: برخلاف تفکر بعضی که آموزش به کودکان را امری راحت و بی‌دغدغه می‌دانند، فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان یکی از حساس‌ترین، مهم‌ترین و به نوعی سخت‌ترین کارها است.
وی ادامه داد: یک شخص زمانی می‌تواند مربی خوبی برای کودکان باشد که از تمام جهات کامل باشد زیرا گفتار، کردار و اندیشه یک مربی تأثیر بسیار زیادی بر کودک گذاشته و به نوعی کودک، مربی را الگویی برای خود قرار می‌دهد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم اظهار کرد: اگر مربی در راه تعلیم و تربیت فی سبیل الله قدم بردارد، علاوه بر اجر دنیوی از ثواب اخروی هم برخودار خواهد شد و اگر خدایی ناکرده مسیر تربیت اشتباه باشد جدای از بحث اثرات نامطلوب در جامعه، کودک در آخرت هم معاقب خواهد بود.

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با بخشدار این شهرستان

حجت‌الاسلام علی تولائی در دیدار با حسینی، بخشدار شهرستان رباط کریم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل در برنامه‌های فرهنگی، خواستار تعاملات بیشتر در زمینه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه با روحانیون مستقر در روستاها شد.
در ادامه، بخشدار رباط کریم نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره‌های آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات این اداره، آمادگی خود را در زمینه هرگونه همکاری فرهنگی در سطح روستاهای تحت پوشش اعلام کرد.

منوچهر جلیلی

captcha