خوداظهاری؛ ملاک انتخاب رسانه برتر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3681561
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

خوداظهاری؛ ملاک انتخاب رسانه برتر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از خوداظهاری به عنوانی ملاکی برای انتخاب رسانه و خبرنگار برتر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌االمللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، دومین جلسه کمیته هیئت انتخاب رسانه برتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امروز، 23 دی‌ماه در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
جعفری، مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این جلسه اظهار کرد: خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی فضای اطلاع‌رسانی کشور می‌توانند با خوداظهاری فعالیت‌های خبری در زمینه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، در رقابت انتخاب رسانه برتر شرکت کنند.
مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم افزود: کمیته هیئت انتخاب رسانه برتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با هدف بسط و گسترش اخبار آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و انعکاس رسانه‌ای صحیح و شفاف اخبار آزمون در سطح جامعه، تشکیل شده است.

وی گفت: اصحاب محترم رسانه می توانند لینک و تیترهای خبری را ، با ذکر مشخصات و شماره تماس خود، تا تاریخ ١٥ اسفندماه به نشانی پست الکترونیکی azmoonqia@gmail.com ارسال نمایند.

لازم به ذکر است آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

مریم علئی

 

captcha