تمسک به قرآن موجب پیروزی می‌شود
کد خبر: 3681584
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

تمسک به قرآن موجب پیروزی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معجزه پیامبر اسلام محدود به زمان و مکان خاصی نیست بلکه جهانی و همه زمانی است؛ هر زمانی که مردم به قرآن تمسک جستند موفق و پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 23 دی ماه در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم کارکنان فرماندهی انتظامی استان ضمن تشکر از عملکرد بسیار خوب پلیس استان یزد در کنترل ناآرامی های اخیر گفت: قرآن؛ کتاب آسمانی و از معجزات بزرگ پیامبر اسلام است و تنها کتابی است که نگاه کردن به آن ثواب دارد.

وی ادامه داد: قرآن در زمان جاهلی نازل شد، زمانی که انواع و اقسام ناهنجاری ها و بت پرستی و ... رواج داشت و باعث شد همان مردم، یکتاپرست و ایثارگر شوند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی ادامه داد: قرآن جهان را متحول ساخت و اعجاز سایر پیامبران مختص زمان و مکان خودشان بود ولی معجزه پیامبر اسلام محدود به زمان و مکان خاصی نیست بلکه جهانی و همه زمانی است؛ هر زمانی که مردم به قرآن تمسک جستند موفق و پیروز شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه قرآن به انسان ها حیات می دهد و باعث تولد جدید می شود گفت: قرآن تولد دینی را برای بشریت آورد و حفظ قرآن، قرائت و تدبر در آن همه مقدمه ای است برای عمل به دستورات قرآن.

حجت الاسلام موسوی اصل، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد نیز به استقبال خوب کارکنان و خانواده های آنها از این برنامه قرآنی اشاره کرد و افزود: در این مسابقه بیش از 500 نفر حافظ قرآن در سطوح مختلف یک جزء و بیشتر شرکت کرده اند.

یادآور می شود این مراسم با حضور سردار ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی استان، معاونان و روسای پلیس تخصصی و جمعی از کارکنان در نمازخانه ستاد انتظامی استان برگزار شد.

captcha