آغاز هشتمین دوره آزمون «حفظ قرآن کریم» ویژه کارکنان انتظامی یزد
کد خبر: 3681585
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

آغاز هشتمین دوره آزمون «حفظ قرآن کریم» ویژه کارکنان انتظامی یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: هشتمین دوره آزمون سراسری «حفظ قرآن کریم» ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان یزد صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، هشتمین دوره آزمون سراسری «حفظ قرآن کریم» ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان یزد صبح امروز 23 دی ماه آغاز شد.

حجت الاسلام موسوی اصل، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد در افتتاحیه این مراسم به استقبال خوب کارکنان و خانواده های آنها از این برنامه قرآنی اشاره کرد و اظهار کرد: در این مسابقه بیش از 500 نفر حافظ قرآن در سطوح مختلف یک جزء و بیشتر شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه، بازنشسته، نیروهای قراردادی، پلیس افتخاری و خانواده های آنها به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم گفت: قرآن به انسان ها حیات می دهد و باعث تولد جدید می شود.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: قرآن تولد دینی را برای بشریت آورد و حفظ قرآن، قرائت و تدبر در آن و همه مقدمه ای است برای عمل به دستورات قرآن.

یادآور می شود در این مراسم که در نمازخانه ستاد انتظامی استان برگزار شد، سردار ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی استان، معاونان و روسای پلیس تخصصی و جمعی از کارکنان حضور داشتند.

captcha