ضرورت حضور نیروهای انقلابی در رسانه های اجتماعی
کد خبر: 3681593
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

ضرورت حضور نیروهای انقلابی در رسانه های اجتماعی

گروه فرهنگی: نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام درپی این هستند که جدایی دین از سیاست را در فرهنگ عمومی مردم نهادینه کنند از این رو خلأ مؤسسات و خبرگزاری های انقلابی در جامعه حس می شود که باید متولیان امور نسبت به این مؤسسات اهمیت ویژه ای قایل شوند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به ضرورت فعالیت های خبری در حوزه دین اظهار کرد: امروزه فعالیت موسساتی همچون خبرگزاری رسا که در حوزه دین و فرهنگ اجتماعی با حوزه های علمیه همکاری می کنند ضرروری است.

وی تصریح کرد: دین مبین اسلام یک دین اجتماعی است و در راستای فعالیت های سیاسی و اجتماعی قطعا نیاز به رسانه ها و موسسات خبر رسانی و آگاهی بخش در جامعه را دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان اظهار کرد: فضای مجازی و رسانه ها همان گونه که برای ما تهدید بزرگی به شمار می رود، نیروهای انقلابی می توانند این ابزار را به فرصتی مناسب برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب تبدیل کنند.

وی در ادامه افزود: امروزه اگر نیروهای انقلابی و حوزه های علمیه از فضای مجازی و رسانه های اجتماعی غافل شوند دشمنان اسلام بر ما و اذهان عمومی مسلط می شوند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: دشمنان اسلام در صدد این هستند که جدایی دین از سیاست را در فرهنگ عمومی مردم نهادینه کنند از این رو خلأ مؤسسات و خبرگزاری های انقلابی در جامعه حس می شود که باید متولیان امور نسبت به این مؤسسات اهمیت ویژه ای قایل شوند.

وی ادامه داد: بصیرت افزایی در تمامی اقشار جامعه بر عهده حوزه های علمیه و طلاب و سربازان امام زمان(عج) است و باید طلاب در زمینه فرهنگ اجتماعی و رسانه ها فعالیتی دو چندان داشته باشند.

وی در پایان گفت: بر همه ما لازم است که با استفاده از ابراز تبلیغی جدید آمادگی فکری اسلام ناب محمدی را ترویج داده تا پذیرش مبانی اسلامی در جامعه به بهترین نحو ممکن حاصل شود.

منبع: رسا

captcha