ارتقای فرهنگ عمومی جامعه رسالت رسانه‌هاست
کد خبر: 3681594
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

ارتقای فرهنگ عمومی جامعه رسالت رسانه‌هاست

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه خصوصا در میان جوانان یکی از مهمترین ماموریت های نمایندگان وسایل ارتباط جمعی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در مراسم بزرگداشت روز بسیج رسانه، اظهار کرد: تعالی فرهنگ جامعه، مردم و جوانان و همچنین بیان ثمره انقلاب اسلامی از جمله وظایف اساسی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه است.

وی ادامه داد: بسیج رسانه استان باید با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای انجام رسالت خطیر خود و فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی با جدیت در جامعه اسلامی و انقلابی نقش آفرینی کند.

حسینی کوهستانی رسالت های خطیر نمایندگان رسانه ها را، ارتقای عقلانی جوانان در خصوص مسائل مختلف جامعه دانست که بسیار مهم است و باید با برنامه ریزی و فعالیت های مدون اقدام های لازم به عمل آید.

وی به نقش بسیج رسانه و برنامه های آن اشاره کرد و با قدردانی از اقدام های انجام شده در استان به گسترش آن با همکاری خبرنگاران و فعالان رسانه تاکید کرد و یادآور شد: تمام تلاش ها باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد.

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

captcha