لزوم حفظ وحدت اسلامی در برنامه‌های «دهه فجر»
کد خبر: 3681599
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

لزوم حفظ وحدت اسلامی در برنامه‌های «دهه فجر»

گروه اجتماعی: امام جمعه مهریز گفت: همه باید تلاش کنیم اجرای برنامه‌ها و دعوت از سخنران دهه فجر امسال به گونه‌ای باشد که وحدت اسلامی تقویت و روحیه نشاط در برنامه‌ها حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام محی الدینی، امام جمعه مهریز 23 دی ماه در اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهریز که با حضور امام جمعه، معاون محترم فرماندار و جمعی ازمسوولان اجرایی شهرستان مهریز در سالن فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: تمامی فعالیت های مربوط به بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و جشن های دفه فجر با همکاری و مشارکت مردم در شهر و مناطق روستایی انجام می گیرد و در این خصوص شاهد تعامل و همدلی همگان هستیم.

وی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمامی مناطق انجام گیرد که مورد تاکید است.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: باید در قالب جشن های سالگرد انقلاب اسلامی با برنامه های مختلف و نشان دادن عملکرد انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته به مردم امید داد وروح همکاریها را افزایش داد .

وی ادامه داد: ازکارهای مهمی که دردهه فجر انقلاب اسلامی بایدانجام گیرد،بیان دستاوردهای مختلف نظام بخصوص برای مردم و نسل جوان است که همواره مورد تاکید است .

امام جمعه مهریز در سخنانی به برکات انقلاب اسلامی در طول انقلاب و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و خواستار مردمی برگزار شدن جشن ها و تبیین اهداف وثمرات انقلاب اسلامی به جوانان شدند.

این مقام مسئول در پایان بر تبیین اهداف انقلاب اسلامی در قالب برنامه های دهه فجر به دانش آموزان و جوانان و مردم انقلابی تاکید کرد .

زارع، معاون فرماندار مهریز نیز با گرامیداشت و تبریک ایام الله دهه فجر از همکاری دستگاه های اجرایی و آحاد مردم مهریز با ستاد دهه فجر و مراسم این شهرستان قدردانی کرد.

زارع خواستار بیان ثمرات و برکات انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مردم و بخصوص نسل جوان شد و همچنین بر باشکوه برگزار شدن برنامه ها در دهه فجر امسال تاکید کرد.

در این جلسه حجت الاسلام متوسل رییس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن معرفی کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مهریز توصیه های لازم را به کمیته های این ستاد ارائه نمود .

عباسعلی دهقانی زاده، رییس اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان مهریز نیزدرسخنان کوتاهی به ارائه برنامه های خوددراین ایام اشاره کرد و گفت:امسال نیزمانند سال های گذشته، مراسمی درشان مقام امام (ره) وانقلاب در شرکت ها و کارخانجات شهرستان مهریز و با حضورمسئولان، ادارات و سازمان ها، کارگران و کارفرمایان برنامه ریزی خواهد شد.

منبع: اداره کل تعاون یزد

captcha