مبارزه با قاچاق کالا به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد
کد خبر: 3681602
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

مبارزه با قاچاق کالا به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مبارزه با قاچاق کالا به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد 23 دی ماه در نشست آموزشی تبیین مبارزه قاچاق کالا و ارز استان بابیان اینکه عملکرد این ستادها در سطح کشور نیز بسیار مطلوب است؛ اظهارکرد: امروز شاهد این هستیم که با اجرای طرح‌های مختلف هم امیدواری به کنترل قاچاق کالا و ارز بیشتر شده و هم اینکه دستگاه‌های مرتبط در سطح ملی و استانی هماهنگی بیشتری دارند.
وی بابیان اینکه اجرای طرح‌ها در سطح کشور نیز امیدواری ایجاد کرده است که با تداوم آن و تکمیل سامانه‌های معتبر، پدیده قاچاق را بسیار محدود داشته باشیم ادامه داد: در پس اجرای این طرح‌ها رونق تولید در داخل کشور و رونق اقتصادی را نیز خواهیم داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و ترانزیت بودن آن در قاچاق کالا و ارز گفت: یزد کانال عبور کالاهای قاچاق از جنوب به شمال و از غرب به شرق است و بسیاری از واحدهای در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدند که هماهنگی و همکاری و همدلی اعضای ستاد و پشتیبانی و حمایت مسئولان در کشور را برای حل مشکلات می‌طلبد.
وی بابیان اینکه نیروهای خیلی زیادی از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها درگیر این مسئله هستند عنوان کرد: یکی از مشکلات ما در استان یزد کمبود انبار برای توقیف کالاهای قاچاق است و از سویی در بحث نیروی انسانی هم کمبود داریم و تعدادی از نیروها نیز در گلوگاه‌ها درگیر مبارزه هستند.
طالبی بیان کرد: قطعاً به دنبال کاهش دغدغه‌ها هستیم و خوشبختانه در مسیری قرار داریم که به این مهم خوش‌بین بوده و تداوم و تعامل دستگاه‌ها در این زمینه می‌تواند وضعیت بهتری را رقم بزند و رونق اشتغال و اقتصاد و تولید را در سطح کشور به ارمغان بیاورد.

منبع: استانداری یزد

captcha