ثبت نام 200 نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرستان شهرکرد
کد خبر: 3681607
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
صفوی خبر داد:

ثبت نام 200 نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرستان شهرکرد

ثبت نام 200 نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرستان شهرکرد گروه فعالیت‌های قرآنی:رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد از شرکت200 نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ۱۹ بهمن سال جاری در سطح این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید صفوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در گفتو گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان شهرکرد در گروه‌های سنی مختلف در جشنواره قرآنی سال ۱۳۹۶ که در ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ثبت‌نام کردند.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره قرآنی شناسایی، هدایت و رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی آحاد مختلف مردم به‌خصوص کودکان و نوجوانان است تا شور و شوق قرآنی خود را بتوانند از سنین پایین دنبال کنند و مراحل ترقی خود را در این زمینه روزبه‌روز دنبال کنند.
حجت‌الاسلام صفوی افزود: افراد ثبت‌نام کننده در این طرح و جشنواره در موضوعات مختلفی ازجمله حفظ ۱۰،۲۰ و ۳۰ سوره آخر قرآن کریم، قرائت و ترتیل، حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، مفاهیم جزء سی‌ام و همچنین همخوانی و تواشیح و خوشنویسی سوره مبارکه قدر آمادگی خود را برای این جشنواره اعلام کردند.
وی افزود: در این جشنواره سنین ۱۶ تا ۱۸ سال نیز در رشته‌های حفظ جزء ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم، همخوانی قرآن و تواشیح، خوشنویسی سوره قدر و مقاله‌نویسی با مضامین قرآنی باهم به رقابت می‌پردازند

 

captcha