اعلام جلسات هفتگی آموزش قرآن اراک
کد خبر: 3681620
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

اعلام جلسات هفتگی آموزش قرآن اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسات هفتگی آموزش قرآن شهرستان اراک در هفته جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، جلسات هفتگی آموزش قرآن شهرستان اراک در هفته جاری بدین شرح برگزار می‌شود: شنبه، 23 دی ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء کلاس صوت و لحن توسط استاد علی رضا احمدی، قاری بین‌المللی، در مسجد آیت‌الله سلطان اراک برگزار می‌شود. همچنین جلسه آموزشی استاد رحیم طاهری، چهره قرآنی کشور نیز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام صادق(ع) واقع در کوی صنعتی دائر است.
یکشنبه‌، 24 دی ماه نیز جلسه هفتگی قرائت، تفسیر و ترجمه استاد مرتضی مختاری، مدرس قرآنی کشور در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در بلوار قدس اراک برپا است. این محفل آموزشی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. همچنین یکشنبه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء کلاس صوت و لحن توسط مجید جیریایی، قاری ملی، در حسینیه کوی مسکن اراک برگزار می‌شود. محمد کاظم ربیعی، مسئول دارالقرآن الکریم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی نیز در ابتدای کلاس نکات تجویدی، وقف و ابتدا را برای قرآن‌آموزان بیان می‌کند.
دوشنبه‌، 25 دی ماه نیز نیز محفل آموزشی فنون تلاوت به همت مجید جدیدی، قاری ملی ساعت ۱۸:۳۰ در مسجد آکبر کوچه راستین برگزار می‌شود.
چهارشنبه‌، 27 دی ماه نیز جلسه هفتگی مجمع قرآنیان اراک، در مسجد کربلایی ابوالحسن بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. در این محفل تلاوت قرآن به همراه بیان نکات صوت و لحن و رفع اشکالات توسط اساتید مجمع قرآنیان اراک با حضور نوجوانان و جوانان قرآنی انجام می‌شود. همچنین جلسه آموزشی مهیار قاسمی، با عنوان آموزش فنون تلاوت در مسجد ولیعصر(عج) واقع در خیابان شهید شیرودی چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء دایر است.
جمعه، 29  دی ماه نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء کلاس آموزش فنون تلاوت توسط استاد علی شیخی و جمعی از اساتید برجسته اراک در مسجد سیدها برپا می‌شود.

captcha