«محمدرسول تکبیری» به کشور بازگشت + عکس
کد خبر: 3681655
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

«محمدرسول تکبیری» به کشور بازگشت + عکس

گروه مسابقات: نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سودان دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به کشور بازگشت.

«محمدرسول تکبیری» به کشور بازگشت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرسول تکبیری، نماینده جمهوری اسلامی ایران در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان موسوم به جایزه خارطوم دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشور شد. همچنین، در این دوره از مسابقات نیز معتز آقایی به عنوان استاد راهنما نماینده ایران را همراهی می‌کرد.
وی که در این دوره از مسابقات سودان رتبه هشتم را در رشته حفظ کل قرآن کریم کسب کرد، سال گذشته نیز به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور الجزایر شرکت کرده بود که در آن مسابقات موفق به کسب رتبه‌ای نشد.

احمد عبدالوهاب عشیری از مراکش، رتبه نخست و برنده ۴۰ هزار دلار، محمد احمد از سودان نفر دوم و برنده ۳۰ هزار دلار، و سالم عبدالله سالم از لیبی نفر سوم و برنده ۲۵ هزار دلار جایزه شد. همچنین، عائشه عبدالمنطب از نیجریه، هیثم صغر احمد از کنیا، رقیه احمد از موریتانی، محمد ریاض خجا از سوریه، محمد رسول تکبیری از ایران و الاء فیصل عباس از سودان، عبدالله مامون از بنگلادش حائز رتبه‌های چهارم تا دهم این مسابقات شدند.

یادآور می شود، نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان موسوم به جایزه خارطوم در رشته حفظ کل قرآن کریم طی روزهای ۱۵ تا ۲۴ دی‌ماه جاری برگزار شد.

captcha