جدیدترین تلاوت «محمد برخورداری»+ صوت و عکس
کد خبر: 3681659
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

جدیدترین تلاوت «محمد برخورداری»+ صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: محمد برخورداری، قاری ممتاز کشورمان و ابوالقاسم کرباسی در کرسی‌های تلاوت دارالقرآن تسنیم به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کرسی‌های تلاوت با هدف پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همچنین ترویج کرسی‌های تلاوت در جامعه، در طول هفته در 7 مسجد محله ۱۳ آبان برگزار می‌شود که یکی از مکان‌هایی که عهده‌دار برگزاری این کرسی‌ها است، دارالقرآن تسنیم است.

دارالقرآن تسنیم که فعالیتش را از اواخر شهریور ۹۵ آغاز کرده، متشکل از جوانان فعال قرآنی محله سیزده آبان شهر‌ری است و از جمله فعالیت‌‌های این دارالقرآن می‌توان به برگزاری کرسی‌های تلاوت با هدف ترویج کرسی‌های تلاوت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در طول هفته در مساجد محله ۱۳ آبان اشاره کرد که در این کرسی‌ها، هر شب، قاریان محله در مساجد به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند.

کرسی‌های تلاوت 381 و 382 دارالقرآن تسنیم، جمعه 22 دی‌ماه با تلاوت محمد برخورداری، قاری ممتاز کشورمان و ابوالقاسم کرباسی در مساجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در عظیم‌آباد و مسجد جامع امام رضا(ع) برگزار شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های دارالقرآن تسنیم می‌توانند به کانال تلگرامی این دارالقرآن به نشانی @tasnimalquran مراجعه کنند.

در ادامه تلاوت محمد برخورداری ارائه می‌شود.

کد
captcha