اعزام 7000 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 3681696
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

اعزام 7000 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اعزام بیش از هفت هزار دانش‌آموز این استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و۱۲۶ دانش‌آموز دختر و پسر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند .
وی بیان کرد: این دانش‌آموزان در قالب ۲۱ کاروان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند .
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرحله دوم اردوهای راهیان نور از اوایل بهمن‌ماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اردوها دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم جامعه هدف هستند .
زارع‌پور تصریح کرد: دانش‌آموزان استان در قالب ۹۰۰ حلقه صالحین در برنامه‌های قرآنی و بصیرت‌افزایی شرکت می‌کنند .
وی ادامه داد: ارتقای معرفت دینی، غنی سازی اوقات فراغت، ولایت مداری، شجاعت و فداکاری، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و ارتقای روحیه سلحشوری از اهداف حلقه‌های صالحین است .
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۹۸ هزار نفر دانش آموز در واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان فعال هستند، اضافه کرد: دانش آموزان در مدارس از آموزش‌های درس آمادگی دفاعی بهره مند می‌شوند که در این راستا این درس دو ساعت برای دانش آموزان پایه نهم و سه ساعت برای دانش‌آموزان پایه دهم تدریس می‌شود.

captcha