از صنعت دفاع می‌کنیم
کد خبر: 3681720
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
عبداللهی:

از صنعت دفاع می‌کنیم

گروه اقتصادی: رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: با تمام توان از مجموعه صنعت استان حمایت می‌کنیم اما با اخلالگران برخورد جدی و قاطع داریم و در این زمینه با احدی تعارف نداریم.

حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: حمایت از اشتغال و تولید مبنای کار دادگستری است و رفع موانع تولید را شعار اصلی دادگستری در حوزه اقتصادی می‌دانیم.
وی ادامه داد: مجموعه دادگستری با تمام توان از حقوق سرمایه گذار، کارفرما و کارگر دفاع و به این اقشار به چشم جهادگر نگاه می‌کند. دشمنان از هر راهی برای شکستن کمر نظام اسلامی اقدام کردند و تحریم‌ها را جدی‌تر از قبل برای از پای درآوردن دولت، نظام و مردم در پیش گرفتند طبق فرمایش رهبری تنها راه مقابله با تحریم گسترش اشتغال و تولید است، تشکیلات قضایی پیرو فرمایش معظم له از هیچ خدمت و حمایتی در این راستا کوتاهی نمی‌کند.
حجت‌الاسلام عبدالهی تأکید کرد: با تمام توان از مجموعه صنعت استان حمایت می‌کنیم اما با اخلالگران برخورد جدی و قاطع داریم و در این زمینه با احدی تعارف نداریم. با اخلالگران امر تولید چه کارگر و چه کارفرما اغماض نمی‌شود. نگاه ما به تولید مانند نگاه به جبهه جنگ است و افراد فعال در جبهه اقتصادی رزمنده واقعی اسلام هستند.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: دادگستری استان مرکزی با قاطعیت اعلام می‌کند در هیچ موردی از افرادی که دنبال راه‌های غیر قانونی بودند نه تنها حمایت نکرده بلکه برخورد قانونی و قاطع داشته و دارد.

captcha