30 دی‌ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات هفته قرآن و عترت
کد خبر: 3681725
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
در سیستان و بلوچستان؛

30 دی‌ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات هفته قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ثبت‌نام، ارسال آثار و شرکت در مسابقات مختلف ویژه هفته قرآن و عترت استان تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

عباس شهرکی، مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: مهلت ثبت‌نام، ارسال آثار و شرکت در مسابقات مختلف ویژه هفته قرآن و عترت استان تا پایان دی‌ماه تمدید شد.
وی ادامه داد: دومین دوره هفته قرآن و عترت همزمان با دهه اول بهمن‌ماه و در آستانه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با بخش‌های مختلف از جمله مسابقات حفظ و قرائت قرآن، مسابقات هنرهای تجسمی، گزارش و خبر، جشنواره فیلم کوتاه قرآن و عترت و یادواره شهدای قرآن و مسجد در استان برگزار می‌شود.
مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: مسابقات حفظ و قرائت قرآن در دو گروه سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود، همچنین رشته‌های مسابقه آواها و نغمات قرآنی نیز شامل تواشیح و مدیحه‌سرایی، ابتهال و مناجات‌خوانی، اذان و سرودهای دینی می‌شود.
شهرکی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های خوشنویسی، عکس، پوستر، مقاله و گزارش نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: بر اساس فراخوان علاقه‌مندان تا 15 دی فرصت داشتند تا آثار خود را به این مسابقات ارسال کنند که بر اساس صلاح دید، مهلت ارسال آثار تا 30 دی تمدید شد.

captcha