همایش نماز و خانواده در قم برگزار شد
کد خبر: 3681742
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

همایش نماز و خانواده در قم برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش نماز و خانواده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور جمعی از خانواده ها و نوجوانان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی – هنری شهید سید مرتضی آوینی برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد قم، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ملکی از کارشناسان نماز استان قم در این همایش اظهار کرد: فرزندان خود را با مهربانی و عطوفت و برای کسب معرفت خودشان و رضای پروردگار بلندمرتبه به امر نماز تشویق و ترغیب کنیم.از قم به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد قم، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ملکی از کارشناسان نماز استان قم در این همایش اظهار کرد: فرزندان خود را با مهربانی و عطوفت و برای کسب معرفت خودشان و رضای پروردگار بلندمرتبه به امر نماز تشویق و ترغیب کنیم.
وی با تاکید بر اینکه رفتار صحیح ما در تشویق و ترغیب دیگران از جمله فرزندانمان به معارف اسلامی مانند نماز می باشد، افزود: باید به درستی فلسفه و اهمیت نماز خواندن را برای نسل جوان بازگو کنیم.
وی با اشاره به اینکه خوشرویی و مهربانی در انتقال مفاهیم دینی موثر است، گفت: برای آنکه فرزندان ما به امر نماز و معارف اسلامی توجه و اهتمام جدی داشته باشند، باید به سایر نیازهای آنها نیز توجه کنیم و نسل جوان را با نماز مانوس نماییم.
پخش نماآهنگی درباره نماز و اجرای سرود «سرزمین من» توسط گروه سرود رهروان ولایت از دیگر برنامه های این همایش بود.
این همایش با حضور مهندس سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم، عطاالدین قاسمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم و جمعی از کارشناسان و فعالان نماز، خانواده ها و کودکان و نوجوانان برگزار شد.
در پایان این همایش از تعدادی فعالان عرصه نماز استان قم از جمله فعالان نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تجلیل و قدردانی شد. 

captcha