تلاش رسانه ها در مسیر وحدت و همگرایی مردم خراسان‌جنوبی باشد
کد خبر: 3681750
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی:

تلاش رسانه ها در مسیر وحدت و همگرایی مردم خراسان‌جنوبی باشد

گروه اجتماعی: مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: تلاش رسانه ها علاوه بر حفظ استقلال باید در مسیر وحدت و همگرایی مردم استان باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، علیرضا آیینه‌دار شب گذشته 23 دی‌ماه در جمع اعضای بسیج رسانه استان کار رسانه را کار فرهنگی عنوان  و اظهار کرد: رسانه‌ها علاوه بر اینکه باید استقلال خود را حفظ کنند باید در وحدت و همگرایی مردم بیش از پیش تلاش کنند. 

 وی مردم را مخاطبان اصلی رسانه‌ها بویژه رسانه ملی عنوان کرد و افزود: باید با تشکیل اتاق فکر رسانه‌ای برای توسعه استان به مسوولان پیشنهادهای سازنده‌ای ارائه و امید به زندگی را در بین مردم پررنگ شود تا تعلق خاطر مردم استان پررنگ تر شود. 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی یادآور شد: مسوولان هم باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند و فرصت بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. 

گفتنی است؛ در پایان مدیران رسانه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و نقش بیشتر رسانه ملی در سوق دادن استان به سوی توسعه پایدار، پرداخت بیشتر به مصادیق اقتصاد مقاومتی، انعکاس بیشتر پیشینه فرهنگی خراسان جنوبی در سطح ملی از مهمترین خواسته‌های اعضای بسیج رسانه استان از رسانه ملی بود. 

captcha