مسئولان برای حل مشکلات مردم برنامه‌ريزی کنند
کد خبر: 3681751
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

مسئولان برای حل مشکلات مردم برنامه‌ريزی کنند

کانون خبرنگاران نبأ: آيت‌الله گرامی در ديدار با فرمانده انتظامی استان قم مشکلات اقتصادی را بسترساز شکل‌گيری اعتراضات مردمی دانست و گفت: برخی از مردم برای گذراندن زندگی خود و تأمين ضروريات زندگی، واقعاً با مشکل روبه‌رو بوده و مسئولان بايستی برنامه‌ريزی مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی مردم به‌ويژه جوانان داشته باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ آيت‌الله گرامی از مراجع تقليد در ديدار با سردار کاظم مجتبايی، فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حوادث اخير کشور، گفت: پليس خيلی خوب صحنه ناآرامی‌ها را مديريت کرد.
وی مشکلات اقتصادی را بسترساز شکل‌گيری اعتراضات مردمی دانست و اظهار کرد: برخی از مردم برای گذراندن زندگی خود و تأمين ضروريات زندگی، واقعاً با مشکل روبه‌رو بوده و مسئولان بايستی برنامه‌ريزی مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی مردم به‌ويژه جوانان داشته باشند.
اين مرجع تقليد با اشاره به مديريت خيلی خوب پليس در حوادث اخير کشور، گفت: رسانه‌های معاند با شايعه‌پراکنی به ناآرامی‌ها دامن زده اما پليس برای مقابله با اغتشاشگران از اسلحه استفاده نکرده و اين دليل بر جامعه محوری پليس و تصميم‌گيری درست در مديريت صحنه بود.
در ابتدای اين ديدار سردار مجتبايی، اعتماد مردم به پليس را سرمايه اجتماعی دانست و گفت: مردم از پليس به‌عنوان حافظ امين ياد کرده و به اين نيرو به‌عنوان نيروی خدمتگزار احترام می‌گذارند.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: وجود برخی مشکلات و نارسايی‌ها در حوزه‌های معيشتی، فرهنگی و اجتماعی بر اعتماد بين مردم و مسئولان تأثير می‌گذارد که باعث بروز و شکل‌گيری اعتراضات و ناآرامی‌ها در جامعه می‌شود.
 
captcha