راهیابی نمایش «بیشتر امام زمان خود را بشناسیم» به جشنواره تئاتر پدافند
کد خبر: 3681777
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
در مشهد مقدس برگزار می‌شود؛

راهیابی نمایش «بیشتر امام زمان خود را بشناسیم» به جشنواره تئاتر پدافند

گروه فرهنگی: مسئول دارالقرآن الکریم پایگاه پدافند هوایی زاهدان گفت: نمایش تئاتر « بیشتر امام زمان خود را بشناسیم» به نخستین جشنواره سراسری تئاتر پدافند هوایی که بهمن‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه پیدا کرد.

ستوان‌یکم محمد رضایی، مسئول دارالقرآن الکریم پایگاه پدافند هوایی زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: نمایش تئاتر « بیشتر امام زمان خود را بشناسیم» به نخستین جشنواره سراسری تئاتر پدافند هوایی که بهمن‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه پیدا کرد.
وی اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار از 2 تا 5 بهمن‌ماه در منطقه پدافند هوایی شمال‌‎شرق مشهد برگزار می‌شود و در آن 8 تیم به نمایندگی از پایگاه‌های مختلف پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا به رقابت می‌پردازند.
مسئول دارالقرآن الکریم پایگاه پدافند هوایی زاهدان افزود: نمایش « بیشتر امام زمان خود را بشناسیم» داستان فردی است که در یک کشور خارجی گرفتار مشکلاتی می‌شود و با امام زمان خود عهد می‌بندد که چنانچه از این مشکلات رهایی پیدا کند، همیشه نماز خود را اول وقت خواهد خواند.
وی ادامه داد: در این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی ستوان‌یکم محمد رضایی اجرا شده است، 7 نفر از پرسنل وظیفه پدافند هوایی زاهدان ایفای نقش کرده‌اند و از آنجایی که همراه با نجواهای معنوی در مورد امام عصر(عج) بود، بازتاب خوبی داشت و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.
رضایی بیان کرد: جشنواره تئاتر پدافند هوایی برای نخستین بار برگزار می‌شود که ان‌شاء الله با رفع نواقص، سال‌های بعد شاهد نمایش‌های پربار، باکیفیت بیشتر و قوی‌تر از گذشته خواهیم بود.

captcha