قشم؛ میزبان مرحله نیمه نهایی سومین مسابقات شوق تلاوت/ اعلام اسامی داوران
کد خبر: 3681787
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
مقدم‌کیا خبر داد:

قشم؛ میزبان مرحله نیمه نهایی سومین مسابقات شوق تلاوت/ اعلام اسامی داوران

گروه مسابقات: دبیر طرح ملی تلاوت از برگزاری مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت، در جزیره قشم و با حضور داوران بین‌المللی خبر داد.

حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره روند برگزاری سومین دوره از مسابقات شوق تلاوت در قشم  گفت: این رقابت‌ها از تاریخ سوم تا ششم بهمن ماه با حضور 76 نخبه قرآنی از 11 استان کشور شامل چهارمحال و بختیاری(شهرکرد)، سیستان و بلوچستان(زاهدان)، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مرکزی(اراک)، اصفهان(کاشان)، خراسان رضوی(مشهد)، آذربایجان شرقی(تبریز)، مازندران(ساری) هستند که با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت به میزبانی قشم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس شیوه‌نامه اجرایی، این دوره از مسابقات در سه گروه الف(ورودی‌های سال 91 تا 93)، ب (قرآن‌آموزان ورودی سال 95 و 96)و ج (منتخبانی که در دو دوره قبلی شوق تلاوت موفق به حضور در مرحله نهایی شده‌اند) برپا می‌شود.

مقدم‌کیا افزود: به منظور همراهی متسابقین و بهره‌مندی قرآن‌آموزان از تجربه‌های اساتید برتر کشوری از 4 قاری برگزیده در سبک‌های(عبدالباسط، مصطفی اسماعیل، منشاوی و شحات انور) در مرحله نیمه نهایی دعوت به عمل آمده است تا ضمن حضور در این مرحله و برگزاری کلاس آموزشی و ارائه نکات فنی به متسابقین، نسبت به انتخاب یک نفر در هر سبک جهت حضور در مرحله نهایی سهمیه‌ای در نظر گرفته شود.

دبیر طرح ملی تلاوت تصریح کرد: مرحله مقدماتی مسابقات شوق تلاوت از 25 تا 5 آبان ماه در استان‌های مجری طرح ملی تلاوت برگزار شد و برگزیدگان به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند و افرادی که در این مرحله نیز نمره لازم را کسب کنند به مرحله نهایی رقابت‌های شوق تلاوت که در کربلا برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

داوران سومین مرحله رقابت‌های شوق تلاوت اعلام شد

وی با اشاره به اینکه اسامی داوران سومین دوره رقابت‌های قرآن شوق تلاوت و اساتید راهنما از سوی ستاد اعلام شده است، بیان کرد: بر این اساس آقایان غلامرضا شاه‌میوه، عباس امام‌جمعه و حمید هروی به عنوان داوران سومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت انتخاب و معرفی شدند. همچنین چهار استاد راهنما از قاریان کشوری و بین‌المللی در هر سبک کار آموزش این دوره از مسابقات را برعهده دارند.
مقدم کیا در پایان خاطرنشان کرد: آقایان حامد علیزاده سبک شحات محمد انور، وحید نظریان سبک مصطفی اسماعیل، سید مصطفی حسینی سبک منشاوی و محسن رشیدی سبک عبدالباسط، اساتید راهنما در سومین دوره مسابقات شوق تلاوت هستند.

captcha