دشمن از علاقه و عشق مردم به عتبات و عالیات هراس دارد
کد خبر: 3681805
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

دشمن از علاقه و عشق مردم به عتبات و عالیات هراس دارد

گروه اجتماعی: مسئول ستاد عتبات و عالیات استان اردبیل گفت: دشمن از علاقه و عشق مردم به عتبات و عالیات هراس دارد و عشق ائمه اطهار(ع) دائم در دل مسلمانان و عاشقان اهل بیت موج می زند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اسفندیار هوشیار، مسئول ستاد عتبات و عالیات استان اردبیل امروز، 24 دی ماه در جلسه زمستانی ستاد عتبات و عالیات در شهرستان خلخال که در دفتر امام جمعه شهرستان خلخال برگزار شد، گفت: مردم متدین شهرستان خلخال در کمک به بازسازی عتبات و عالیات در استان اردبیل در جایگاه اول قرار دارند.
هوشیار با اشاره به فتنه های اخیر دشمنان در توهین به مقدسات، اماکن مذهبی و مساجد گفت: دشمن از علاقه و عشق مردم به عتبات و عالیات هراس دارند و عشق ائمه اطهار دائم در دل مسلمانان و عاشقان اهل بیت موج می زند.
هوشیار، دفاع مقدس را در امتداد مسیر عاشورا عنوان کرد و گفت: فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در ادامه و تداوم هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت بوده و این ستاد در استان اردبیل و شهرستان های تابعه در مسیر ابلاغی از سوی ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور در حرکت است.
هوشیار از عنایت امام جمعه خلخال و اعضای ستاد عتبات و عالیات شهرستان خلخال در کمک به جمع آوری کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات و عالیات قدردانی کرد.
وی سهم ابلاغی شهرستان خلخال در سال 1396 را 50 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هزینه 20 سند افتخاری عتبات عالیات نیز از سوی فرمانداری شهرستان خلخال تامین شده است.

captcha