معرفی ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
کد خبر: 3681809
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

معرفی ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

گروه اجتماعی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ظرفیت‌های استان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه سوم بهمن ماه افتتاح می‌شود و تا ششم بهمن‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی تهران دایر است.
وی با اشاره به معرفی ظرفیت‌های استان در نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه بسته‌های معرفی استان در قالب بروشور، کتاب دو زبانه، سی دی و فیلم‌های کوتاه ارائه شده تا مورد بازدید مخاطبان داخلی و خارجی قرار گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از دعوت هنرمندان، هتل داران و سرمایه‌گذاران گردشگری استان برای حضور در این نمایشگاه خبرداد و تصریح کرد: بهره مندی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از اقتصاد گردشگری با تحقق تبلیغات امکان پذیر است.
باقری خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما بر این است تا با معرفی ظرفیت‌های استان در زمینه‌های صنایع دستی و گردشگری سرمایه گذاری‌های بزرگی را در استان ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه از جمله ظرفیت‌های منحصر به فرد این استان در حوزه گردشگری است، یادآور شد: از مشتاقین سرمایه‌گذاری در این حوزه به طور ویژه حمایت می‌کنیم.

captcha