نشست امروز ساف: «قدس، پایتخت ابدی فلسطین»
کد خبر: 3681819
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

نشست امروز ساف: «قدس، پایتخت ابدی فلسطین»

بیست و هشتمین نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) با عنوان «قدس، پایتخت ابدی فلسطین» عصر امروز(24 دی‌ماه) آغاز می‌شود.

«قدس، پایتخت ابدی فلسطین»؛ عنوان نشست امروز سافبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ بیست و هشتمین نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) عصر امروز (24 دی‌ماه) با وجود عدم حضور نمایندگان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و برخی دیگر گروه‌های فلسطینی در شهر رام الله آغاز می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نشست که با عنوان «‌قدس، پایتخت ابدی فلسطین» برگزار می‌شود در ارتباط با مسائل استراتژیک و اتخاذ تصمیمات مهمی در رابطه با حفاظت از شهر قدس بحث و تبادل نظر می‌کنند.

در ابتدای این نشست سلیم زعنون، رئیس شورای ملی فلسطین سخنرانی می‌کند و در ادامه، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سخنرانی خواهد کرد.

جنبش‌های جهاد و حماس پیش از این مخالفت خود با مشارکت در بیست‌وهشتمین نشست شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) را اعلام کرده‌اند.

کمیته سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین چند روز پیش سندی را مشتمل بر 19 بند مبنی بر محورهای مورد بررسی در این نشست منتشر کرد که مهم‌ترین آنها تصمیم گیری در ارتباط با روابط با اسرائیل، و نحوه رویارویی با تصمیم آمریکا در ارتباط با قدس بود. این نشست تا فردا (25 دی‌ماه) ادامه دارد/.

captcha