دهه فجر؛ فرصت مرور آرمان های امام راحل (ره)
کد خبر: 3681940
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

دهه فجر؛ فرصت مرور آرمان های امام راحل (ره)

گروه اجتماعی: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی گفت : همواره دهه فجر فرصت مرور آرمان های امام راحل (ره) است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 24 دی محمود اشرفی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان خوی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر که با حضور معاونین و کارشناسان ، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و کانون پرورشی کودکان و نوجوانان در محل اتاق کنفرانس مدیریت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد : دهه فجر فرصت مرور آرمان های امام راحل ، ارزش های انقلاب ، خود باوری و نزدیکی بیشتر با مبانی مکتب اسلام ، قرآن وسیره پیامبر (ص) وائمه اطهار (ع) است .

محمود شرفی دهه فجر را سرفصلی جدید در تاریخ سرزمین ایران زمین دانست و نام این دهه را ملهم از سوره فجر خواند و گفت: زنده نگه داشتن این مناسبت بزرگ در کشور، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره هزاران جوان حماسه‌ساز و یادآور روزهای شور و شعور مردمان دلیر ایران زمین است.

مدیر آموزش و پرورش خوی افزود : دهه فجر حماسه جاوید ایرانیان در سال 57 بوده که با مشت‌های گرم خود در سردترین فصل سال بنیان ظلم و جور را ذوب کرده و پس از قرن‌ها سکون و سکوت برای رهایی از استبداد و استعمار به سوی استقلال و آزادی حرکت کردند.

وی در این جلسه از مسئولین درخواست کرد، ضمن اجرای برنامه‌های متنوع گویای واقعیت، از خطیبان و سخنواران آگاه و صاحبنظر برای آگاهی و انتقال مفاهیم انقلابی به دانش‌آموزان استفاده کنند.

از جمله برنامه های مصوب در این جلسه می توان به حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ، به صدا در آوردن زن انقلاب ، دیدار با خانواده شهداء ، غباررویی مزار شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان ، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری (روزنامه دیواری ، نقاشی و ..) ویژه دانش آموزان ، پخش فیلم های ارزشی و انقلابی ، قصه گویی و خاطره گویی ، تولید بروشور و.... اشاره کرد.

captcha