اصفهان رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را کسب کرد
کد خبر: 3682001
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

اصفهان رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را کسب کرد

گروه فرهنگی: در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، اصفهان رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ کتاب تهران برگزار شد، اصفهان موفق به کسب رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کشور شد.
در این مراسم پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ کودکان و نوجوانان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو باشگاه برگزیده، یک مربی برگزیده، یک نامۀ برگزیده، یک فیلم برگزیده و تقدیری‌ها معرفی شدند.
در این آیین که با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، شهرضا و کاشان برگزار شد، از مدرسه طالبیان کاشان به عنوان مدرسه فعال در حوزه ترویج کتابخوانی کودک و نوجوان تقدیر شد.
همچنین از محمد شاهرضایی از باشگاه‌ کتابخوانی کودک و نوجوان بشارت نو شهر اصفهان برای فیلم مرتبط با کتابخوانی تقدیر شد.
خاطرنشان می‌شود، اصفهان پس از تهران و بوشهر عنوان سوم تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور را با ٥٧٦ باشگاه کتابخوانی کسب نموده است.
گفتنی است، باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان از حداقل ۱۲ کودک یا نوجوان تشکیل شده است که با حمایت یک هماهنگ کننده بزرگسال فعالیت می‌کند. اعضا در باشگاه‌های کتاب‌خوانی تمرین می‌کنند تا کتاب‌هایشان را مبادله کنند و آنها با خریدن یک کتاب از کتابفروشی، دست‌کم ۱۲ کتاب می‌توانند بخوانند.

captcha