دبیران جشنواره‌های هنری فجر فارس معرفی شدند
کد خبر: 3682003
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

دبیران جشنواره‌های هنری فجر فارس معرفی شدند

گروه فرهنگی: طی مراسمی احكام دبیران جشنواره‌های تئاتر، فیلم، شعر، هنرهای تجسمی و موسیقی فجر استان فارس اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم معرفی و اهدای احكام دبیران جشنواره‌های تئاتر، فیلم، شعر، هنرهای تجسمی و موسیقی فجر استان فارس امروز، 24 دی‌ماه در دفتر مدیركل ارشاد این استان برگزار شد.
بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این مراسم، خواستار برنامه‌ریزی و تشکیل شوراهای سیاست‌گذاری و همچنین استفاده از مشارکت و طرح‌های هنرمندان این رشته‌ها در برپایی هرچه بهتر این رویداد هنری شد.
وی افزود: تقریباً تمامی جشنواره‌ها در طی این چند سال به انجمن‌ها واسپاری شده است و دبیر اجرایی و هنر این جشنواره‌ها در طول سال روسای انجمن ها بوده‌اند.
مریدی ابراز امیدواری كرد كه امسال نیز همانند سایر دوره‌ها با همدلی و مشارکت تمامی هنرمندان و پیشکسوتان در کنار انجمن‌ها شاهد برپایی پربار این رویدادهای هنری باشیم.
مدیركل ارشاد فارس گفت: مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی در کنار یوسفی معاون اداری مالی و شفیعی رئیس گروه هنری به‌عنوان مشاور هنری مدیر کل در تمامی مسیر از انجمن‌ها برای برپایی هرچه بهتر جشنواره‌های فجر حمایت خواهند کرد.
وی با اشاره به برپایی جشنواره فیلم کوتاه شیراز و جشنواره مطبوعات در لارستان پس از جشنواره‌های فجر از تمامی رؤسای انجمن‌ها خواست با تشکیل شورای سیاست‌گذاری و استفاده از افراد توانمند و خلاق برنامه‌ریزی اصولی برای هر بخش انجام دهند.
مریدی در ادامه برپایی هر جشنواره را از ابتدا تا انتها خصوصاً در زمینه تفاهم‌نامه مالی و اجرایی را به دبیران جشنواره و انجمن‌ها واگذار کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده انجمن‌ها بالاترین سهمیه بلیط را پیشکسوتان، هنرمندان و اعضا زیر مجموعه هر انجمن و اصحاب رسانه اختصاص دهند.
در ادامه مراسم با حضور مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی، یوسفی معاون اداری مالی، بهاره شفیعی مشاور مدیرکل و رئیس گروه هنری و خوش اقبال رئیس گروه فرهنگی احکام دبیران جشنواره به شرح زیر اهدا شد:
جشنواره شعر فجر، حسن دهقان
جشنواره موسیقی فجر، هدایت رضایی
جشنواره تئاتر فجر، حمید وامق
جشنواره فیلم فجر، فروغ عدالت‌پور
جشنواره تجسمی فجر، مرضیه احمدی فخر

captcha