دانشگاه‌های فیزیکی در جهان در حال کاهش است
کد خبر: 3682054
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
رزم‌حسینی:

دانشگاه‌های فیزیکی در جهان در حال کاهش است

گروه اجتماعی: استاندار کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه‌های فیزیکی در جهان در حال کاهش بوده و دانشگاه‌های مجازی افزایش یافته است، گفت: آینده دانشگاه‌های ما چیست و آیا می‌خواهند همچنان به سبک فعلی باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های استان کرمان گفت: قصد داریم، شنونده سخنان رؤسا و استادان دانشگاه باشیم.
وی افزود: باید بدانیم، نقش دانشگاه در توسعه کشور و یا استان کرمان چگونه می‌تواند باشد تا بتوانیم از این نقش در استان و در سطح ملی بهره ببریم.
استاندار کرمان بیان کرد: می‌خواهیم این موضوع مطرح شود که دانشگاهیان و دانشجویان ما با وجود مشکلات صنفی چه مشکلات دیگری دارند و این مطالب را مسئولان باید بی‌پرده بشنوند.
رزم‌حسینی تصریح کرد: آیا دانشگاهیان ما درد جامعه را می‌دانند و چقدر می‌توانند برای درمان این دردها کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های فیزیکی در جهان در حال کاهش بوده و دانشگاه‌های مجازی افزایش یافته است، اظهارکرد: آینده دانشگاه‌های ما چیست و آیا می‌خواهند همچنان به سبک فعلی باقی بمانند.
استاندار کرمان خطاب به رؤسای دانشگاه‌های استان گفت: بی‌پرده صحبت کنید، زیرا عدم شفافیت، عدم صداقت و عدم راستگویی با مردم بزرگترین مشکل ماست.
یادآور می‌شود، رؤسای دانشگاه‌های استان کرمان در نشست با رزم‌حسینی استاندار کرمان که با حضور معاونان و مشاوران استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همراه بود به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

captcha