روشنگری وقایع انقلاب اسلامی در مساجد یک ضرورت است
کد خبر: 3682085
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

روشنگری وقایع انقلاب اسلامی در مساجد یک ضرورت است

گروه اجتماعی: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد در جريان انقلاب اسلامی به عنوان يكی از عوامل مؤثر و مهم در ايجاد و شكل‌گيری نهضت اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 دی‌ماه در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر این استان، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی يکی از مقاطع بسيار مهم تاريخ ملت ايران و بشر است.
وی به نقش مساجد در پيروزی انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: مساجد همواره در طول 39 سال گذشته، نقش مهم و به سزایی در ادامه روند انقلاب و تدام آن داشته و هم اکنون نيز در برگزاری مراسم های دهه فجر بايد از اين ظرفيت بزرگ استفاده کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مساجد در جريان انقلاب اسلامی به عنوان يكی از عوامل مؤثر و مهم در ايجاد و شكل‌گيری نهضت اسلامی و زمينه ساز گسترش اين جريانات و تحولات انسانی بوده است.
حجت‌الاسلام قاسمی برگزاری جشن دهه فجر در همه شهرستان‌های استان و افتتاح کانون‌های فرهنگی و هنری را از برنامه‌های امسال در دهه فجر دانست و عنوان کرد: پخش سخنان امام خمینی(ره) و سرودهای انقلابی نیز در دستور کار مساجد استان قرار دارد.
وی برگزاری شب شعر و خاطره انقلاب و مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تاکید کرد: تجدید میثاق و دیدار با خانواده شهدا، مسابقات روزنامه دیواری، سخنرانی مسئولان پیرامون پیروزی انقلاب و آذین بندی مساجد و محلات از دیگر برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برپایی نمایشگاه عکس از دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب، برگزاری جشن‌های مردمی پیروزی انقلاب در مساجد و حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برای ایام الله دهه فجر امسال در این استان ذکر کرد.

captcha