برگزاری دوره مفاهیم قرآن برای 1090 نفر از فعالان قرآنی کردستان
کد خبر: 3682102
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

برگزاری دوره مفاهیم قرآن برای 1090 نفر از فعالان قرآنی کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر عامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان کردستان از برگزاری دوره مفاهیم قرآن برای هزار و 90 نفر از فعالان قرآنی در استان خبر داد.

ژاله حیدری‌مقدم، مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،اظهار کرد: در راستای تدبر و تأمل در آیات قرآن دوره آموزشی مفاهیم قرآن کریم سطح یک و دو برای علاقمندان استان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری دوره مفاهیم قرآن برای هزار و 90 نفر از فعالان قرآنی در استان خبر داد و افزود: منبع آموزشی این دوره مفاهیم قرآن کریم مسعود وکیل مجلدات یک تا چهار است.
مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان کردستان بیان کرد: این طرح با هدف درک و تدبر بیشتر قرآن‌آموزان از مفاهیم قرآن برگزار شده است چراکه فهم آیات قرآن موجب می‌شود آموزه‌های کتاب الهی در رفتار قرآن‌آموز نمود پیدا کند.
وی اعلام کرد: گستره این طرح شهرستان‌ها و روستاهای سطح استان بوده که محل برگزاری این طرح تشکل‌های قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی است.
حیدری‌مقدم با اشاره به این طرح از ابتدا تا انتها با نظارت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردم نهاد و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، عنوان کرد: طرح دوره آموزشی مفاهیم قرآن کریم در راستای تفاهم‌نامه منعقد بین اتحادیه مؤسسات قرآنی و تشکل‌های مردمی – فرهنگی قرآن و عترت استان با سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: این طرح مبنایی می‌شود تا شرکت‌کنندگانی که امتیاز لازم را در آزمون پایان دوره کسب کنند، بتوانند در سطح های بالاتر مفاهیم قرآن شرکت کنند.

captcha