آموزش۲۷۰۰ دانش‌آموز سنندجی در حوزه حجاب و عفاف
کد خبر: 3682120
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

آموزش۲۷۰۰ دانش‌آموز سنندجی در حوزه حجاب و عفاف

گروه اجتماعی: معاون ادارات ستاد امر به معروف استان کردستان از آموزش دو هزار و 700 دانش‌آموز سنندجی در حوزه حجاب و عفاف و تحکیم بنیان خانواده خبر داد.

رضا آئینی، معاون ادارات ستاد امر به معروف استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی ویژه حجاب و عفاف را در مناطق روستایی و حاشیه شهر استان به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با همکاری آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دو هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند، افزود: این دوره‌ها در روستاهای نایسر، ننله، دوشان و چند مدرسه دیگر در حاشیه شهر سنندج ویژه دانش‌آموزان و والدین آنها برگزار شد.
معاون ادارات ستاد امر به معروف استان کردستان بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به توانمندسازی و آگاهی جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنها در راستای اهمیت مقوله حجاب و عفاف منجر می‌شود.
وی اعلام کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.
آئینی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف جزو بحث های فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود که بیش از هر اموری به برنامه‌ریزی تدریجی و ریشه‌ای نیاز دارد.

captcha