برگزاری نشست کتاب خوانی؛ ویژه رؤسای ادارات شهرستان نمین
کد خبر: 3682127
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

برگزاری نشست کتاب خوانی؛ ویژه رؤسای ادارات شهرستان نمین

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان نمین از برگزاری نشست کتاب خوانی و جمع خوانی ویژه رؤسای ادارات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور، فرماندار نمین، روزگذشته 24 دی ماه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و اعضای انجمن در محل فرمانداری نمین تشکیل یافت، با تأکید بر تأثیرات فرهنگی نشست های کتابخوانی، از برگزاری این نشست در فرمانداری نمین و با حضور رؤسای ادارات خبر داد.
رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نمین، مشارکت ارگانهای اجرائی و فرهنگی در نشستهای کتابخانه ای را موجب تشویق هرچه بیشتر شهروندان به سمت فرهنگ مطالعه دانسته و افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی در روستاها و نقاط محروم، تأثیر بسزائی در انس گرفتن مردم با کتاب دارد.
وی، ادامه داد: در ایام دهه مبارک فجر ویزه برنامه های متعددی برگزار خواهد شد که برپائی غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در یوم الله 22 بهمن همراه با جوائز ویژه از جمله آن است.
دکتر رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه، با اشاره به پیشینه فرهنگی خطه نمین، مردم این شهرستان را یکی از کتابخوان ترین شهروندان سطح استان دانسته و گفت: برای تداوم این پیشینه افتخارآمیز، نیازمند سرمایه گذاری بر روی کودکان و آشنا کردن آنها با لذت کتابخوانی هستیم.
عزیزخانی، پرامانت ترین کتابها در کتابخانه های عمومی استان را مربوط به حوزه کودک و نوجوان اعلام کرده و تصریح کرد: کودکان و نوجوانان علاقه وافری به کتابخوانی و حضور در کتابخانه های عمومی دازند لذا انتظار ما از والدین و دبیران مدارس اینست که شرایط این مهم را فراهم آورند.
وی، ساخت کتابخانه در روستای دولت آباد شهرستان نمین را نیازمند اختصاص بودجه کافی از طرف دولت بیان کرده و اظهار داشت: امیدوارم فرماندار محترم شهرستان نمین با اختصاص اعتبار کافی در سال آینده، زمینه کلنگ زنی وساخت این کتابخانه را فراهم آورد.

captcha