قرائت قرآن در جمع خانواده بر تربیت فرزندان اثرگذار است
کد خبر: 3682129
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

قرائت قرآن در جمع خانواده بر تربیت فرزندان اثرگذار است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به انس و الفت هر چه بیشتر با قرآن کریم گفت: خواندن قرآن در جمع خانواده، تأثیر بسزایی در هدایت فرزندان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 25 دی ماه در دیدار با حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی، مسئول طرح صالحین سپاه پاسداران ناحیه بیجار و فعال قرآنی منطقه اظهار کرد: خواندن قرآن در جمع خانواده، تأثیر به‌سزایی در هدایت فرزندان به‌عنوان نسل آینده‌ساز کشور و تقویت ذهن آنان از طریق آموزه‌های کتاب الهی خواهد داشت.
وی افزود: قرآن‏ کریم مجموعه‌اى گرانبها از برنامه‌ها و درس‌ها وعبرت‌هاى زندگى ساز است که هر‌ کس به‌قدر ظرفیت وجودى خویش از آن بهره مى‌برند و عطش کمال‌خواهى خود را با آب حیات آیات الهی فرو مى‌نشاند.
حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی، مسئول طرح صالحین سپاه پاسداران ناحیه بیجار با تأکید بر آموزش معارف ناب قرآن کریم اعلام کرد: باید با تلاوت قرآن و تدبر و تفکر در آیات آن به دستورات کمال بخش آن عمل کرد چرا که قرآن دستورالعمل زندگی انسان است.
وی افزود: باید فرهنگ خواندن قرآن و دقت در دستورات آن در تمام اقشار جامعه اشاعه یابد و این مهم جز با تلاش متولیان امر قرآنی انجام نمی شود.
حجت‌الاسلام منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در پایان با تأکید براینکه اهمیت کار خانه‌های قرآنی در سطح شهرستان غیرقابل انکار است، یادآور شد: جهت تحکیم باورها و ارزش‌های دینی جامعه و نیاز مردم به قرآن، خانه‌های قرآن باید با برنامه‌ریزی صحیح به ترویج فرهنگ قرآنی اسلامی بپردازد.

captcha