ضرورت تبیین بصیرت سیاسی جامعه توسط رسانه‌ها
کد خبر: 3682136
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی تاکید کرد:

ضرورت تبیین بصیرت سیاسی جامعه توسط رسانه‌ها

گروه سیاست و اقتصاد: جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: رسانه‌ها نقش امنیت را نیز برای مردم تبیین کرده و بر بصیرت سیاسی آنان در حوزه دشمن شناسی بیفزایند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، صفر علی اسماعیلی، شب گذشته 24 دی ماه در نشست اصحاب رسانه خراسان‌جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه، اظهارکرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در چند مرحله اتفاقاتی را شاهد بودیم که نامش را می‌توان فتنه گذاشت.

وی افزود: هر چند با گذشت زمان فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شود، بصیرت، فتنه‌شناسی و دشمن‌شناسی مردم کشور ما نیز افزون‌تر می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال براندازی و یا تغییر رفتار در بین مردم و سیاستمداران بوده و با روش‌های مختلف از جمله همکاری برخی از کشورهای حاشیه خلیج و فارس و یا مزدوران داخلی‌اش این هدف را پیگیری کرده است.

اسماعیلی گفت: در فتنه اخیر نیز عده‌ای از اعتراضات به حق مردم سوء استفاده کرده به هر آنچه که در نزد مردم مقدس است از جمله مسجد، حسینیه، پایگاه انتظامی و پرچم توهین کردند.

وی اظهارکرد: استکبار و معاندین نیز از رسانه و شبکه‌های مجازی اینترنتی برای گسترش این اغتشاشات استفاده کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: دوران اینکه بتوان با اغتشاشات و آتش زدن بانک و اماکن عمومی حکومتی را تغییر داده گذشته و مردم خود پشتیبان حکومتی که با رأی خویش برگزیده‌اند، هستند.

جانشین سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: در عرصه مطبوعات و اطلاع‌رسانی باید به این نکته توجه کنیم که زمان وحدت و همدلی است و باید مراقب باشیم که چگونه نقد خود را نسبت به عملکرد دولت منعکس می‌کنیم.

اسماعیلی افزود: خبرنگار بسیجی در تحلیل مسائل باید همه جانبه و عمیق بنگرد و حیله‌ها و ترفندهای دشمن را برای مردم جامعه تبیین کند.

وی تاکید کرد: همچنین رسانه‌ها باید مطالبه‌گری به روش درست را پی‌گیری کرده و شرایطی را فراهم کنند که مسئولان نسبت به مشکلات مردم پاسخگو باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم مشکلاتی چون بیکاری کارگران کارخانه‌های ورشکسته و ورشکستگی مؤسسات مالی و اعتباری دارند که مسئولان باید به سرعت به آن رسیدگی کنند.

اسماعیلی یادآورشد: رسانه‌ها نقش امنیت را نیز برای مردم تبیین کرده و بر بصیرت سیاسی آنان در حوزه دشمن شناسی بیفزایند.

captcha