افزایش مشارکت خیّران زنجانی در برنامه‌های کمیته امداد
کد خبر: 3682144
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
صفری خبر داد:

افزایش مشارکت خیّران زنجانی در برنامه‌های کمیته امداد

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افزایش 82 درصدی مشارکت خیّران زنجانی در برنامه‌های کمیته امداد در سالجاری خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز دوشنبه 25 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیّران زنجانی به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در 9 ماهه امسال بیش از 28 میلیارد و 916 میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی این نهاد هزینه و کمک کرده‌اند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه با مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد نیاز موجود در خانوارهای مددجویی تحت حمایت به خدمت اثربخش به آن‌ها تبدیل می‌شود، گفت: خیران زنجانی در قالب طرح‌های اکرام و محسنین، صدقه، زکات، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مبتنی بر نیاز خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ازجمله مسکن، آموزش، اشتغال و امور فرهنگی در 9 ماهه امسال در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی در 9 ماهه سال گذشته 15 میلیارد و 869 میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد مشارکت کرده بودند، ادامه داد: مشارکت خیران زنجانی در قالب طرح‌های مختلف در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 82 درصد افزایش داشته است.
 
صفری با بیان اینکه از مجموع مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در 9 ماهه امسال 26 درصد در قالب زکات واجب، مستحبی و فطره بوده است، افزود: 16 درصد از مجموع کمک خیران زنجانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در 9 ماهه در قالب طرح صدقه و 20 درصد در قالب طرح‌های اکرام و محسنین بوده است.
captcha