ترویج مسائل دینی؛ بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمن
کد خبر: 3682149
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

ترویج مسائل دینی؛ بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمن

گروه معارف: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: خانواده ها باید بدانند، بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمن، ترویج مسائل دینی به ویژه آشنا ساختن فرزندان خود با نماز است.

الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، در رابطه با تأثیر نماز در زندگی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که «ترویج نماز یک مسئولیت همگانی است» همه ما در این زمینه مسئول هستیم و گام اول برای ترویج نماز ایجاد مسجد و نمازخانه است.
عبدی در ادامه به تبلیغات انحرافی و توطئه های دشمنان علیه کشور ما نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان ما سعی می کند جوانان ما را از اسلام و انقلاب دور کند و به انحرافات و منکرات سوق دهد ولی به یاری خداوند متعال و تربیت صحیح خانواده ها دشمن نتوانسته در این مورد موفق شود.
وی ادامه داد: خانواده ها باید بدانند بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمن، ترویج مسائل دینی به ویژه آشنا ساختن فرزندان خود با نماز است زیرا طبق آیه شریفه «ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر »این نماز است که انسان را از فحشا و منکرات دور می کند و آنان را در مقابله با دشمن مهیا می کند .
عبدی گفت: انسان فقير دوست دارد با شخصي مرتبط باشد که بتواند کليه نيازمندي هاي او را محترمانه برطرف نمايد و هر چه آن شخص غني تر باشد علاقه اش به ارتباط با او بيشتر خواهد بود.
وی در پایان افزود: چون خداوند متعال غني ترين وجود عالم است پس انسان بايد با او ارتباط بيشتري داشته باشد و بهترين وسيله ارتباط با او نماز است.

captcha