همایش هیئت‌امنای مساجد و امامزادگان آذربایجان‌غربی در خوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3682197
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

همایش هیئت‌امنای مساجد و امامزادگان آذربایجان‌غربی در خوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: همایش هیئت‌امنای مساجد و امامزادگان آذربایجان‌غربی ۱۸ بهمن ماه در خوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام داود میرزایی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ثبت نام برای شرکت در دوره‌های تخصصی سبک زندگی اسلامی در شهرهای ارومیه و خوی آغاز شده است اظهار کرد: بانوان علاقه‌مند می‌توانند تا پایان دی ماه برای شرکت در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: این دوره‌ها از اول بهمن به مدت ۴۰ جلسه در موضوعات مشاوره ازدواج، مسائل زناشویی و نیز مسائل اخلاقی و تربیتی به صورت رایگان در امامزاده سیدبهلول خوی و نیز در مرکز تخصصی ارومیه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از برگزاری همایش هیئت‌امنای مساجد و امامزادگان آذربایجان‌غربی در ۱۸ بهمن ماه در خوی خبر داد و افزود: این دوره یک روزه در دانشکده علوم قرآنی خوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، در روز ۱۷ بهمن، این دوره و همایش آموزشی و بصیرت‌افزایی در امامزاده غریب‌حسن ارومیه برگزار و در مورد دهه فجر به توجیه هیئت‌امناء پرداخته می‌شود.

میرزایی گفت: امسال تمامی هیئت‌امنای مساجد و امامزادگان ملزم به برگزاری جشن‌های دهه فجر شده و نیز در شب ۲۲ بهمن، ندای الله اکبر از تمامی مساجد استان پخش می‌شود.

captcha