مشارکت مردمی؛ ‌مهم‌ترین اصل برگزاری جشن‌های دهه فجر
کد خبر: 3682199
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

مشارکت مردمی؛ ‌مهم‌ترین اصل برگزاری جشن‌های دهه فجر

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی بیانگر وفاداری مردم به نظام ولایی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، 25دی ماه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت یادآوری خاطرات انقلاب و زنده نگه داشتن تلاش‌های مبارزانی که با رهنمود های بنیانگذار جمهوری اسلامی نهال انقلاب را به ثمررساندند، اظهارکرد: وظیفه اصلی ستاد دهه فجر ایجاد هماهنگی بین متولیان بخش دولتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است و باید با افزایش مشارکت عمومی نقش مردم را در گرامیداشت این ایام پررنگ‌تر کنیم.
وی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب 25 کمیته فعال شده که یکی از این کمیته ها کمیته مردمی است تا مشارکت مردم در این عرصه بیشتر شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر برگزاری جلسات ستاد در شهرستان‌های استان گفت: فرمانداران ریاست ستاد را در شهرستان ها برعهده دارند که ضروری است برای پیشبرد اهداف ستاد در جلسات حضور داشته باشند.
در ادامه ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با تاکید بر اینکه کمیته ایثارگران وظایف محوله خود را تا حد قابل قبولی پیش برده است، ابرازکرد: تجدید عهد و میثاق با شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان از جمله اقداماتی است که در دهه مبارک فجر انجام می‌گیرد.
وی برگزاری نمایشگاه، اعزام راویان هشت سال دفاع مقدس به برنامه‌های مختلف و برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی در مدارس شاهد را از دیگر برنامه های بنیاد شهید البرز دانست و گفت: با توجه به توطئه دشمنان و اغتشاشات روزهای گذشته، رویکرد برنامه‌ها مبتنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نحوه برخورد با توطئه دشمنان خواهد بود.

captcha