تبلیغات اسلامی آمادگی کامل برای همکاری با جهاددانشگاهی را دارد
کد خبر: 3682205
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

تبلیغات اسلامی آمادگی کامل برای همکاری با جهاددانشگاهی را دارد

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی و تبلیغات اسلامی در راستای رسالت خود می‌توانند برنامه‌های اثرگذار فرهنگی بیشتری را در سطح استان برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 25 دی ماه در دیدار با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی و تبلیغات اسلامی در راستای رسالت خود می‌توانند برنامه‌های اثرگذار فرهنگی بیشتری را در سطح استان برگزار کنند.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی و پتانسیل‌های موجود در جهاددانشگاهی می‌توان برنامه‌های مشارکتی خوب و مطلوبی را در استان به انجام رساند.
حجت‌الاسلام رستمی اعلام کرد: در این راستا باید یک جدول برنامه‌ای متنوع فیمابین جهاددانشگاهی و تبلیغات اسلامی طراحی و تدوین شود.
وی با تأکید بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای افزود: مناطق حاشیه‌ای از مناطق آسیب‌پذیر جامعه هستند که در این راستا برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این مناطق یک ضرورت اساسی است.
برگزاری محفل قرآنی در 15 بهمن در سنندج
ناصر علیپور، رئیس اداره قرآن تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه این دیدار با اشاره به برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر گفت: در راستای اجرای برنامه های گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر محفل قرآنی 15 بهمن ماه در مسجد جامعه سنندج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی این کمیته افزود: چند طرح به صورت اشتراکی در این کمیته تدوین شده است که محفل قرآنی یک از این برنامه هاست.
علیپور اعلام کرد: برگزاری مسابقه پیامکی یکی دیگر از برنامه‌های اشتراکی این کمیته قرآنی است که امیدواریم با همکاری ادارات زیر مجموعه بتوان به بهترین نحو این برنامه را برگزار کنیم.
وی نیز در پایان مشارکت و همکاری با جهاددانشگاهی در اجرای برنامه‌های قرآنی را مهم دانست و یادآور شد: همکاری این دو نهاد فرهنگی می‌تواند در ارتقای فرهنگ دینی جامعه اثرگذار باشد.

captcha