نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود
کد خبر: 3682213
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود

گروه سیاسی: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز گفت: پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی را مدیون مساجد کشورهستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، 25دی ماه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دولت و نظام را برای مردم بازگو کنیم.
وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم دین خود را به شهدا و انقلاب از طریق توجه به شعارها و آرمان‌های انقلاب ادا کنیم، افزود: همواره برای معرفی انقلاب به نسل جدید تاکید شده و مایه سرافکندگی است نسلی که در طول چهار دهه گذشته متولدشده و در این فضا رشد و تربیت‌یافته است، تحت تأثیر برخی القائات دست به اغتشاش بزنند و اصل نظام را زیرسوال ببرند.
این مسئول با اشاره به اینکه پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی را مدیون مساجد کشور هستیم، گفت: بنا بر ضرورت باید جریان دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام را در مساجد تبیین و به اطلاع عموم مردم برسانیم.
سعیدی در پایان برگزاری مسابقات اذان، مسابقات قرآنی و ورزشی، تجلیل از ائمه جماعات و مساجد موثر در پیروزی انقلاب اسلامی را از برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز در دهه فجر اجرا می‌شود.

 

captcha