تولیدکنندگان به روش‌های نوین بازاریابی توجه کنند
کد خبر: 3682253
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
نصیری:

تولیدکنندگان به روش‌های نوین بازاریابی توجه کنند

گروه اجتماعی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه تولیدکنندگان به روش‌های نوین بازاریابی توجه کنند، گفت: تولید و صنعت زیرساخت‌های اشتغال و توسعه استان هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی صمت ایلام، مهندس یاراله نصیری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از تولید و صنعت به عنوان زیرساخت‌های اشتغال و توسعه استان نام برد .
وی با بیان اینکه تولید مقدمه‌ای بر اشتغالزایی و افزایش بهره‌وری در تمامی عرصه‌ها خواهد بود، افزود: تولید کنندگان باید به استفاده از روش‌های نوین بازاریابی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید توجهی خاص داشته باشند .
نصیری اضافه کرد: در بخش صنعت و کشاورزی که دو محور اصلی توسعه استان محسوب می‌شوند، اقدامات زیادی از جمله تامین نقدینگی، رفع موانع تولید و حمایت‌های همه جانبه به عمل آمده است .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: از آنجا که رشد صنعت می‌تواند به عنوان عامل اصلی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مدنظر قرار گیرد باید در جهت رشد و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای صنعتی شدن استان بهره گیری لازم صورت گیرد.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام همکاری مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها را در جهت ترمیم و کمک به واحدهای تولیدی مثبت ارزیابی کرد و گفت: اختصاص تسهیلات به واحدهای قدیمی راکد و غیر فعال در جهت بازگشت به تولید، به صرفه و ضروری تر از ایجاد واحدهای جدید است .
لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات 6 واحد تولیدی مطرح و تصمیماتی مبنی بر حل آنها اتخاذ شد
captcha